maj 22, 2009

Fredag..

Var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen nu. Har liksom fått fullt upp med annat på senaste tiden.

Fick sms av mamsen idag att Stella inte längre finns med oss, en stjärna på himlen är vad hon är<3

Var ju in på röntgen för ett par veckor sedan och fortfarande inte hört något. Nu börjar det faktiskt kännas i magen att det är något som inte stämmer. En känsla som man så många gånger viftat bort och tänkt att det löser sig, men nu när det börjar bli verklighet så är man lite orolig.

Sedan ska jag även ta och påvisa för folk som missförstått mig, jag är inte med barn.

Hemgång på måndag också, vet inte riktigt hur jag känner för något faktiskt. Har storstädat igår och idag. har aldrig sett så mycket damm i hela mitt liv, inte konstigt att jag är tung i huvudet när jag vaknar. Nu är det borta och jag är ganska trött allmänt idag. Börjar fundera på om något är fel eller om det är "rätt". Jag av alla människor ska veta att man inte ska lyssna på vad andra säger men även om man väljer att inte lyssna på det så sätter det sig i bakhuvudet och på något konstigt sätt sitter och irriterar där..
Life goes on anyway.

Inga kommentarer: