maj 08, 2009

Fredag

Första gången denna veckan som jag varit pigg.
Var till akuten i onsdags kväll, åkte hem efter 4 timmar för att sjuksköterskan sa att det skulle dröja minst 2 timmar till innan läkaren skulle komma. Klockan var nog runt 03.00 när vi kom hem. Men det släppte inte när jag kom hem heller. Hade så sjukt ont igår också, men det gäller att bita ihop och inte vara en sådan kärring.
Har ont idag med, men inte tillräckligt mycket för att ta tabletter eller stanna hemma. Ska till vetrinären med två av hundarna idag vid 14.15. Ska ge hundarna, vaplarna och mig själv mat innan dess. Och så självklart duscha och göra mig iordning. Kanske lika bra att man sätter igång nu då.

Jag kan inte hjälpa alla känslor som springer runt i kroppen när jag besöker dig.
En känsla av avund och illamående. En känsla som inte går att beskrivas med ord.
Jag trodde det gick bra, men än en gång har du visat hur äcklad du gör mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

fyfan asso akuten e så patetiskt =/ sså får det fan inte vara att man inte ens kommer in! Brorsan fåkade ju ut för ngt ännu värre med en tjejkompis .. får dra den historian ngn mer passande tid sen.

Skönt att du känner dig på lite mer rätsida idag om ändå inte :)