april 30, 2009

Valborg

Har aldrig riktigt fattat varför man firar Valborg, men det blir röda kalender-dagar (inte för att det gör mig speciellt mycket just nu faktiskt.

Har handlat idag igen och var på bolaget första gången idag. Kassörskan skrattade åt mig när jag sa att jag inte ville vara först in idag så därför väntade jag ett par timmar :P Men hon tyckte att det var lite dålig stil att vara en dag försenad. Men de hann ju stänga innan jag kom iväg.

Nu ska jag grilla med familjen och dricka lite vin. Sedan blir det sängen direkt. Ska upp kl 02 inatt för att åka till göteborg. Lämna far på Landvetter och sedan kanske ta en frukost i Göteborg eller om jag tar det i Trollhättan (?) sen ska jag vidare till Mellerud, hämta Linda och min gullunge Aron :) sen tillbaka till Göteborg, hämta far och till slut åka hem. Skönt att jag slipper köra den "lilla blå". Tar opeln istället, det går lite fortare då *hehe*

Nej, städa ordentlige och bädda tills imorgon så slipper jag göra det imorgon natt.
Full rulle fram till Söndag nu. Då ska ajg spela Bingolotto igen, väldigt roligt söndags nöje faktiskt! Saknar Linn dock som jag brukade spela bingolotto med, får ta det igen när ni får ordning på huset! Miss you Linzoor :)

Ha en underbar VALBORG alla! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe första besöket på bolaget e lite skoj.. kom ihåg mitt första att dem inte ens fråga efter leg! Men nu är jag snäll och alltid lägger fram det, underlättar lite för dem :)

Lät som ett fullspäckat schema, ha det så kul ! I know I will :) Lycka till på bingolotto :)