april 29, 2009

Helt slut

Sådär, nu har jag varit uppe precis hela dagen och lite till, börjar bli så sjukt trött nu faktiskt. Men jag har varit och handlat med mamma och pappa idag, handlade inför helgen med mat och sådant. Oj, vad dyrt det blev men jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag ska fira denna födelsedagen som om det vore den sista, you never know what happends.

Skulle så gärna vilja åka till Sthlm snart också. Skönt och komma bort lite och träffa lite nya människor :) Se om det kan leda någonstans kanske.
Maybe its just a dream I havning.

God natt gott folk! Nu blir det lite tv och sen skriker sängen efter mig.

Tack alla ni som skickat mail, sms och diverse meddelande idag. Kul att så många kommer ihåg lilla mig :D

Puss och Kram

2 kommentarer:

WERMLAND sa...

Grattis på din stora dag! kram mamma

Anonym sa...

det är fler som drömmer johanna :)

kraam!