april 24, 2009

Time for a change?

Hela veckan har jag varit så himla morgonpigg trots att jag inte är det egentligen. Konstigt hur vissa saker kan förändra oss.

Blir lite ledsen när jag läser din blogg, inte en enda kommentar tillbaka eller någonting som ens tyder på att jag har existerat. Men jag hoppas att du får det bra efter flytten. Kommer varken se eller träffa varandra igen efter omständigheterna, sorgligt men det var väl bäst att gå skilda vägar från början.
That´s only lifes game.


Jag är så fruktansvärt trött på detta nu! Orkar inte gå en dag till med denna värk faktiskt. Idag har jag så ont i höger ben, höger arm och HELA ryggen!
Men har fått en tid hos läkaren igen, eller rättare sagt hos röntgen, ska in den
12:e maj och röntga lugnorna för att de tror att det kan vara en tumör, there you go, now tou all now it. Är lite deprimerad över om de hittar/hittar inte något, men ska de hitta nått så ska de göra det nu så att det finns en liten chans att kunna bota det. Det är bara och vänta..
Har iallafall hållt mig vaken ett par timmar nu efter 5 tmmars sömn. Sover dåligt även på dagarna nu. har allti ont så jag kan knappt röra på mig längre, har börjat använda krycka för att inte belasta höger knä för mycket. Har även gått från 6 värktabletter om dagen till 12.. Snart blir kontentan av det hela (om de inte kan få ordning på vad som är fel) att jag kommer sluta med allt vad värktabletter heter och försöka leva ett värdigt liv så länge det går. Går hellre runt med krämpor och smärta än att inte ha full fokus på kroppen p.g.a all the drugs. Soon I will running nutt. Får helt enkelt ta en dag i taget och min dröm hade ju varit och slippa genomgå detta själv men tydligen så står ingen ut med mig så jag får försöka så gott jag kan så länge det går.


Nu du, fickk du reda på mer än vad du antagligen ville veta, men varför dölja det från början. Kanske finns möjlighet att hinna träffa dig innan det blir för illa...
Maybe, the faq is that you never now where destiny will guide us.


Är skönt att jag äntligen har fått ut inbjudningarna till den 2:e maj iaf, hoppas att jag är i form och orkar då bara. Ska försöka att inte göra något ansträngande på hela veckan så jag slipper ha ont den helgen, men kommer antagligen känna av det i ryggen eftersom jag kommer tillbringa större delen av tiden i en bil. Lagom kul. Hade du inte kunnat flyga från Arlanda istället så hade jag iaf haft folk i sthlm som jag hade kunnat hälsa på. Men jag ska ringa Andrea under veckan och kolla vad den lilla horan har för sig ;)


LINN; Jag vet att jag tjatar nu, men kom kom kom kom kom kom!!!!!

Inga kommentarer: