april 29, 2009

Grattis på födelsedagen!

Ja, det har jag hört sen klockan 6 imorse, eller det började redan efter 00 inatt men det är kul när man har 20 nya sms :) Folk som bryr sig :D
Senare idag ska jag och mamma åka och handla inför lördag, synd att många av er var upptagna men underbart att ni skulle komma en sväng ändå :) Det kommer bli så himla kul, som sagt att det kanske är sista gången man får chansen att göra något sådant.
Fått en present idag än så länge, fick 500 kr av familjen och en jättefin blomma :) Tusen Tack!


Så då är man 20 idag, känns skumt faktiskt att man får gå på bolaget. Inte speciellt märkvärdigt faktiskt men ändå, nu är det roliga slut. Eller ja, det finns ju fortfarande krogar som har 25-års gräns men jag har inga planer på att gå ut i varken Göteborg eller Stockholm under den närmaste framtiden. Jag fick fylla 20 iallafall, man ska vara tacksam för det lilla och det stora hela. Mina föräldrar har ställt upp på mig mer än vad jag kan komma ihåg och jag är dom evigt tacksamma för det, så för min el kommer de inte hamna på något gammalt sunkigt ålderdomshem *skrattar* nej men skämt och sido, jag har mycket att tacka dom för. Älskar mamma, pappa, Jessica, Julia och Emilia något så sjukt mycket!


Här är jag och Qenzo för bara någon vecka sedan. Han viker aldrig från min sida, min underbara farbror :D Hoppas att det blir en lillebror åt honom snart, han börjar trots allt bli lite till åren och han kan ju allt redan :)

Det var så himla kul när jag skulle lämna Qenzo till Linda för att hon skulle vara hundvakt och jag sa till henne att han får inte vara i soffan, inte sova i sängen och absolut inte tigga vis matbordet. Men vad gör han, han sover i sängen, ligger i soffan och tigger vid bordet. Men det tror jag är för att han är min myyysbäbis. Han viker som sagt aldrig från min sida, när jag duschar ligger han precis utanför dörren om han inte får följa med in. han är så mysig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, välkommen ur tonåren :)

Hehe Ozzi väntar utanför badrummet när jag duschar oxå.. kanske vi ska para ihop dem 2 haha