mars 01, 2009

Hemma.

Nu är jag hemma igen, har grejat lite med all tvätt jag fick tvättat under helgen. Pappa hjälpe mig få ett galler framför dörren så att Qenzo inte ska skrapa sönder dörren. Medans pappa var här ringde min telefon men okänt nummer (surprice)Det var en som ville kolla på min lägenhet *hoppas, hoppas* Så han kommer hit runt 3 så jag har städat och plockat iordning så att det är fint tills dess. Var tänkt att jag skulle ha följt med Andreas och Linn till Trollhättan för att handla lite, men det gick inte eftersom att han kommer när som helst..
Skulle även ha spelat bingolotto med Linn ikväll, det var så sjukt längesen, men Anders kommer ikväll och åker direkt till Strömstad imorgon bitti så vi får ta det någon annan dag.
Klippte även ner Qenzo igår, det var välbehövligt, han var så långhårig.
Finns bilder på hur Havanaiserna "ska" se ut på www.wikstrand.com

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, är så sjukt besviken på dig. Fattar inte hur dum man får vara! Aldrig mer igen.


Hoppas du har det bra trots allt. You`re still in my mind.

Nej nu ska jag byta om och kolla lite på vasa-loppet en stund innan han som ska kolla på lägenheten kommer. Ska även fundera ut vad vi ska äta ikväll, hade varit så gott med potatis :)

Inga kommentarer: