mars 02, 2009

Måndag

Jag har ringt på en lägenhet i Trollhättan idag men de skule återkomma med svar om denna under veckan. *hoppas, hoppas*
Hade ju en som var här och kollade på lägenheten igår och han vill ha den så fort som möjligt. Så jag ska pallra mig upp til Melleruds Bostäder idag och prata med dom om utflyttning och övertagande av lägenheten den 13-15:e mars. Blir även en flyttning av mina grejer till helgen antagligen, men jag ka ringa på en annan lägenhete innan dess och se om jag kan vara kvar i V-G ett tag till. Dock inte i Mellerud.
Ringde läkaren idag igen. Ingen tid idag och ingen telefontid heller så jag ska ringa imorgon igen och boka tid. Snöar som tusan här med. usch varför kan inte våren komma någongång så man slipper bäva för att gå ut med Qenzo. Spelade bingolotto igår man kan ju fundera på hur gammal jag är egentligen.
Tänkte även skicka in papprena till försäkringskassan idag. Får väl se när jag får pengar från dom, håller hårt i varenda krona jag äger ch har nu. Tack till Anders som bidrog igår. Känns skönt och inte behöva stå för allt själv, speciellt inte med tanke på min dåliga ekonomi. Ska faktiskt söka jobb idag tänkte jag, får väl se hur det går med det.
Måste ringa jobbet också, fick inte ut min semester ersättning denna månaden så måste kolla om den kommer nästa månad? Just nu finns det 1000 frågetecken i mitt huvud som jag inte vet hur jag ska lösa eller hantera. Kanske dags att ta tag i saker och ting.
Nej nu ska jag ge mig ut i snöovädret så Qenzo kan få en kortare promenad. Måste ta ut pengar och köpa kuvert, frimärken och lite annat små pyssel också.

Inga kommentarer: