februari 27, 2009

Mamma och Pappa <3

Nu sitter jag hos mamma och pappa, tror att jag har blivit lite kär i lilla Nelly :) En svart liten havanais valp från Ungern. Vilken goding!

Har tvättat hela tiden sedan igår. Men nu är det min dun-jacka som ligger i tvätten. Dags att hänga upp den snart. Sen är det bara en maskin kvar innan allt är färdigt. Skönt när det väl är klart faktiskt.

Har varit i Kristinehamn idag en stund med, passade på att träffa lite folk medans jag skjutsade in Julia. Tog en fika med Per och träffade Jimmy en snabbsväng. Det var gott och se lite folk igen faktiskt.
Imorgon hade jag tänkt att gå ut men det blir en lugn och skön hemmakväll istället, ska förhoppningsvis på loppis imorgon med mamma om inte hon har fullt upp.

Åh, jag har pratat med Anders nästan hela dagen idag med. Jag vet inte, kanske ska känna efter innan jag säger något.. Men det känns faktiskt bra. Hoppas att jag och pappa kan komma iväg tidigt på söndag så jag hinner träffa honom ett par timmar iaf innan han åker tillbaka till Strömstad.
Fick även världens gulligaste samtal och sms förut..

Känner mig tveksam och inte riktigt säker just nu. Men vi får väl se vad som händer. Var väldigt skänt och åka hem till mamma och pappa nu iallafall. Tänkte att jag skulle göra en ordentlig storstädning som får börja på måndag eftermiddag.
Måste ringa läkaren på måndag igen. Det blir verkligen inte bättre, får blåmärken helt utan anledning nu det senaste.. Har fått något som ser konstigt ut på halsen, har även sjukt ont i halsen vid halsmandeln och örat på vänstersidan. Får se vad läkaren säger.

Havanis day =)

Inga kommentarer: