februari 25, 2009

Mitt i natten

Som rubriken lyder så är det mitt i natten och nu, äntligen börjar jag bli trött igen. Var trött vid 23-tiden förut men jag hade så himla ont då så jag kunde inte somna, ign idé att ligga och vrida sig tänkte jag så jag gick upp och satte mig framför datorn.

Men nu är klockan snart 02 och jag har fortfarande så sjukt ont!
Jag ska nog ringa vårdcentralen imorgon igen. Min läkare sa ju det att jag var tbungen att ringa om det blev värre, och nu är det värre. Tyvärr jobbar hon inte denna veckan, väldigt synd faktiskt för hon är bra! Men vi får väl se vad dom säger.

Måste ringe till jobbet imorgon igen för att kolla hur det blir med min semester ersättning. Utan den kommer jag inte klara av att betala hyran. Får även se när ag får pengarna från fösäkringskassan och hur mycket det blir där.
Ska upp och prata med Christer imorgon om jobb också, även om det bara skulle vara ett par timmar så kan ajg fortfarande spara dom pengarna och betala mina räkningar med. Det kommer bli 3 fattiga månader, men vad gör man inte för att klara sig själv så länge man kan. Känns så fel att flytta hem till mamma och pappa nu igen. då blir det andra gången jag flyttar hem och visserligen är det skönt och vara hemma och så men det är ändå skönt och klara sig själv fullt ut! Letar jobb som en tok, men det är svårt här omkring nu när det är så ovisst med SAAB för lägger dom ner så är det kört.

Ja, nej nu tackar jag för mig idag. Ta ett par tabletter och försöka somna igen.

Inga kommentarer: