februari 24, 2009

Isabella parodi.

Jag har suttit och kollat på "Youtube" hela dagen typ, och jag måste säga att nästan oavsett vad man söker så kommer Isabella "Blondinbella" Löwengrip upp..
Jag kollade faktiskt på ganska många klipp med henne ochj ag måste bara säga att jag har inte dåligt självförtroende (som hon tror att alla som dissar henne har) Jag är inte heller avundsjuk. Hon en bara en mellanhand, marionett dock som gör vad alla andra säger åt henne att göra.
Och hur kan man ge sig ut på demonstration om man inte vet man man demonstrerar för?
IQ befriad - javisst. Extra utfyllnad - helium.
Men det jag däremot inte kan förstå är varför man är så negativ till att hon har en assistent? Hade jag haft råd med det så hade jag också försäkt och få tag på någon.. Jag jobbar ju hellre som assistent till en rik liten brat än sitter som telefonförsäljare. Dessutom så är det många unga tjejer/ killar idag som inte kan hitta ett bra extrajobb så varför inte, ge mer pengar till oss "vanliga".
För ur min synvinkel så får de hellre lägga pengarna på de som inte har det så välbärgat istället för en Jacka eller skor för 50 000. Det är ju för gudsskull en tredjedel av min årslön.
Nej men slutklämmenpå detta inlägg blir att: Stå för saker och ting själv istället för att skicka någon liten brat in i leken. Höj skatterna till de rika om de lägger pengarna på oss "vanliga".

Inga kommentarer: