februari 24, 2009

Jaha.. Tisdag?

Känns lite sisådär när jag inte längre håller koll på dagarna, blir väl så när man bara går hemma och blir blind utav det.
Vad gör jag om dagarna då?
först går jag ut med Qenzo, ger hnom mat sen går jag och lägger mig igen, klockan är nog mellan 10-12 när jag går upp på riktigt. ut med Qenzo igen.. Kolla alla community`s om det mot förmodan har hänt något roligt. Läser alla olika bloggar som jag håller koll på, sen är det dags för lite mat. blir en stund framför datorn igen och sen ut med Qenzo igen. Inte så spännande faktiskt.. så ser hela min dag ut, 7 days aweek.

Men jag har börjat sola lite iallafall. Jag och Linda solar. och det har tagit fårg redan nu efter 2 gånger. Men jag är så himla rädd för att börja flagna, då är det ju bara att börja om. Vill verkligen inte vara kritvit i sommar igen. Räckte med förra sommaren. Ska börja göra lite hemma övningar också (sit-ups m.m) och kanske komma i kläderna igen :S funderade faktiskt på om jag skulle ha köpt ett gymkort, men jag har inte riktigt råd med det tyvärr. Måste skrapa på varenda krona för att kunna betala hyran nu eftersom jag inte får någon a-kassa. Vilket j*vla system. Det är ju inte mitt fel att jag blir sjukskriven, det är ingenting jag gått och planerat om man säger så, men p.g.a det får jag ingen a-kassa, sanslöst.
Förhopningsvis får jag ut ganska stor sista lön med semesterersättningen så att jag iaf kan betala 2 månader på hyran så får jag väl gå till socialen så dom kan hjälpa mig med sista månaden? Nej jag tar det mer som det kommer, socialen är mitt sista alternativ! Leta tim-jobb som tusen och kanske ha råd med en hyra till. Sen blir det en flytt, antagligen hemåt om jag inte har hittat ett annat jobb.
Life just great..

Jag klarar mig visserligen ur alla problem på ett eller annat sätt, men den här gången kommer jag få hjälpa till på traven.

Jag förstår inte riktigt hur man kan vara med sin brors ex och sen sitta och säga att det jag gjorde var fel? Moralen, vart tog du vägen?

Inga kommentarer: