februari 04, 2009

Fortsatt sjukskriven.

Var tillbaka hos läkaren idag och jag är fortsatt sjukskriven till på söndag och har det inte blivit bättre så är det ytterligare ett besök som väntar på måndag.
Men jag fick lite hopp idag i allafall, jag har inga reumatiska problem utan att det som är aktuellt just nu är en infektion i kroppen som har gått så långt så den har satt sig på lederna, men eftersom att jag inte har blivit behandlad för något och problemen finns kvar så kommer dom göra en utredning på vad det är för infektion.
Läkaren jag har är faktiskt en ängel, vilken människa som sprider positiv energi och faktiskt gör något åt saken och letar i alla vrår. Nu känns det som om vi är på rätt spår, hoppas nu bara att dom kan leta reda på vad som är fel med mig.

Imorgon kommer Linda och Aron över också, Linda skulle på möhippa imorgon kväll tror jag att det var så hon undrade om jag skulle kunna sitta barnvakt åt Aron ett par timmar, ja varför inte. Han är tillräcklig stor för att inte behöva bäras och så är han så lätt och ha och göra med. Söt den lille mannen.

Har fortfarande inte kommit igång med den förbaskade svenska uppgiften som ska vara inlämnad på fredag, men jag klarar inte av att sitta och skriva 4 A4:a sidor med enbart vänster. får diskutera lite med läraren och se vad man kan komma överens om.

Nu är det dags att sova, är helt förstörd men jag vet inte varför. Väldigt jobbigt faktiskt.

Igår firade jag och Jonas 1 ½ år som par, en känsla som är obeskrivlig. Har nog aldrig känt kärlek innan jag träffade honom. Är det någon jag vill växa med och skapa ett starkare band så är det honom. Han är min kärlek. Inte på ett jobbigt efterhängset sätt ska jag även tillägga.

Take care of you all. Miss you and you know who you are.

Inga kommentarer: