januari 11, 2009

Söndag?

Känns lite konstig och säga att det är lördag när jag och Jonas har hunnit till Göteborg och tillbaka nu på morgonen.
Jag har även sett det att mina inlägg inte stämmer överens med verkligheten. Eftersom att i det senaste inlägget jag skrev står det att det publicerades 18.17 - någonting men i själva verket var klockan nog runt 03.30.. Vi släppte iallafall av dom när klockan var halv 7 imorse och åkte raka vägen hem och bums i säng. Jag vaknade runt 14.00 idag och har varit allmänt seg hela dagen, men det är tur att vi inte skulle göra något speciellt idag.

Jonas och Tomas är ju hundvakt åt Monicas båda curly tikar så jag och Jonas har varit ute på en promenad idag. Det var riktigt skönt och få röra på sig.

Men nu blir det sängen så att jag inte vrider på dygnet allt för mycket, ska ju faktiskt jobba på måndag. Hoppas att jag kan prata på ordentligt då, men med lite värktabletter så brukar det bli bra :)

Inga kommentarer: