januari 10, 2009

Saturday

Lördag brukar vara den dagen tillsammans med söndag som i största andel svenskar sover längst, men här sitter jag, mitt i natten och ska vara på väg till Göteborg om cirkus en timme.
Det är nämligen så att jag och Jonas har lovat att köra hans mamma med särbo till Göteborgs flygplats, dom ska åka till USA för två veckor. Lite avundsjuk måste jag säga, men det kommer nog en dag när jag kan åka utomlands med.

Chockad blev jag nu när jag kom ner för trappan, Tomas och Alexandra har inte gått och lagt sig än..

Jajuste, jag var ill tandläkaren igår med på akuttid. Det visade sig att jag har en visdoms tand som är på väg upp, men ovanför tanden har det blivit som en ficka som är enorm fylld med äckligt gör och var. Tandläkaren tömde den 2 gånger under ca. 30 min och lika mycket varje gång. Så jag fick pencillin igen, 10-dagars kur med 3 tabletter varje dag. Tandläkaren tyckte att det var så illa eftersom att jag var svullen ända ner i halsen på grund av detta. Så jag har jätte problem med att äta, svällva, tugga, gapa och prata. Min kost just nu består av fil, lite mer fil och fil, gott va.

Nehej, om jag kanske ska gå ut med Millan och Fliza nu innan vi ska åka. Måste ta en smärtstillande också innan jag åker annar kommer min dag vara mer värdelös än dom senaste tre dagarna.

Förövrigt så är Jonas ganska söt när han ligger helt ovetande om att jag tittar på honom när han snarkar, det är ganska mysigt. Men så är jag ju lite speciell.

Take good care of your body!

Inga kommentarer: