oktober 15, 2008

SJUK

Nu har jag legat hemma och varit sjuk i 2 dagar, orkar inte mer! Allt började i måndags då jag hade ont i huvudet och mådde illa, tisdagen blev inte mycket bättre, men illamående och skakningar samt kväljningar trodde jag att jag skulle ligga och kräkas hela måndagen. Så blev det inte utan mådde ganska bra framåt eftermiddagen men sov nästan hela dagen.
Idag var det samma sak, fast jag gick och la mig halv 10 igår och har vaknat från och till hela natten, till sist vaknade jag vid halv 4 inatt av att jag kallsvettades och kunde inte sova, annars brukar jag alltid kunna sova om jag mår dåligt, det gör att jag inte känner hur dåligt jag egentligen mår.
Nu på eftermiddagen har jag varit allmänt slö och har fortfarande ont i huvudet utan någon hjälp utav vare sig Ipren, Alvedon eller Treo. Men nu orkar jag inte vara sjuk längre, vill jobba! Blir tokig av att veta att jag borde vara på jobbet och samtidigt ät för sjuk för att orka röra mig...

Om jag inte sover lika dåligt som jag gjorde inatt så ska jag verkligen pallra mig upp till jobbet imorgon!! saknar alla goa människor som man lärt känna under denna första månaden :D

Som tur är så har jag världens underbaraste man, som alltid ställer upp och passar upp på mig när han vet att jag behöver det! Älskar dig hjärtat<3

JAG VILL SHOPPA!

Inga kommentarer: