oktober 12, 2008

Och så var helgen slut..

Denna helgen har gått ännu fortare än förra, men jag har iaf hunnit med och tvätta allt så nu har jag 15 kg tvätt som jag ska ta med mig hem nu och så får resten hänga på tork imorgon, det är synd att det tar sådan tid för det och torka hos jonas, men samtidigt så är det skönt och slippa stressa ifall någon annan har tvätt-tid direkt efter.

Hur går det på jobbet då?
Jo, jhag tycker det går riktigt bra faktiskt! Antagligen ska jag börja på mailen på fredag, skönt och komma ifrån telefonen lite också, hoppas även Sara ser till så att jag kan sitta nere hos Susann, fast undra hur mycket vi skulle få gjort då (hehe). Nej men skämt och sido så tror jag faktiskt att det skulle vara riktigt bra.

Nu sitter jag och tittar på "Se upp för dårarna", hmm, konstig film.. jag vet att jag har sett den förut, men jag kommer inte ihåg någonting, seeegt. Än så länge är det en bra skildring av två olika liv, olika sätt att se på saker. Otrohet och sanningar som ses på olika sätt.
Illa det är när jag tittar på filmen och känner att det hade varit skönt om Jonas för en gångs skulle hade kunnat sitta och titta på film med mig, men det kommer väl någon gång det , med.

Fick förresten min dator och fungera! var en skruv som hade kortslutit moderkortet. var bara att skruva bort skruven, sätta i den nya hårddisken och installera om den, men jag installerade Ubuntu, men då kunde jag inte få det trådlösa och fungera så jag måste ta bort det och installera XP istället, men jag ska nog ha ubuntu också, lite fräsigare så faktisk!

Nej nu är snart filmen slut så jag kanske ska titta klart på den och sen ska jag hem till mig och lägga mig, för att sedan vänta på att en hel vecka ska gå igen så att jag kan få en riktigt ledig helg! Måste även ansöka om ledighet imorgon också, skicka in papper om a-kassa, städa undan lite hemma också..

Have a good nights sleep!

Inga kommentarer: