oktober 01, 2008

Allmänt Nöjd!

I måndags fick jag då min lägenhet som jag har fullt shå med att försöka få till! hitta en byrå i Trollywood som jag ska åka och titta på i den närmaste framtiden =) *håll tummarna för att den är fin* Det ska bli både skönt och jobbigt när den blir klar. dels för att jag faktiskt har bott hos Jonas från och till nu i ett år och nu ska jag flytta därifrån, kanske separationsångest(?)

Tog för övrigt mitt första samtal idag, Tack Linn, you´re an angel!
Utan henne hade jag kollapsat!
Nej men det gick ganska bra, men det var tack vare henne som jag faktiskt lyckades lösa problemet.
Trivs även riktigt bra på jobbet, har många trevliga kollegor som är så snälla och positiva.
Men sitter tyvärr på fel sida. Fast det är ju inte långt och gå om man säger så.

Var i lägenheten igår och satte upp gardingstång och rullgarding i sovrummet,
alldeles själv *STOLT* Diskade även upp det mesta igår så nu har jag bara lite kvar i köket innan det är färdigt där, sen är det dags att börja i sovrummet. Jag har inte ens plockat in mina kläder i garderoben än - ganska sorgligt eftersom att det var det första jag tänkte göra!

För övrigt så är jag i ett stadie nu som allting är kanon bra!
(bortsett från beslutsångest ang. TV-köp eller inte)
Jag tycker om Jonas mer än någonsin och det kommer bli så ensamt nu när jag verkligen flyttar in i lägenheten på allvar, fast vi kommer nog tillbringa mycket tid ihop ändå :)

Nej, nu ska jag till lägenheten och fortsätta greja, ska nog ut till Jonas far och låna borr så jag kan sätta upp mina speglar, tavlor, hyller m.m. :D

Inga kommentarer: