september 10, 2008

Onsdag!

Idag är jag så trött så jag vet inte vad..

Varit på jobbet idag, fått dator och passerkort. Härligt!

Sen blev det hem och laga mat, ah just det, jag såg en annons om en lägenhet i tidningen också som jag ringde på. Men den var för dyr. Nu känner jag att det hade varit skönt och ha något eget samtidigt som jag vet att jag kommer sakna sällskapet man får med bröderna Svensson trots att vi inte alltid tycker om varandra.
Anders var här och åt också, jag vet inte vad det är men jag bara älskar att laga mat till andra människor som uppskattar det. Det är inte direkt det jag är van vid.

Men nu har jag tittat på "The Xfiles - I want to believe" Den var inte riktigt så bra som jag hoppats på att den skulle vara. Har nästan alltid varit facinerad av ockulta och annorlunda saker, som när jag var typ 10 (tror jag) så ville jag lära mig vodoo. Häftigt!
Nej men skämt och sida så är det mäktigt och det är något som hade varit tufft och kunna.


Och jag förstår mig inte på mig själv ibland. Idag har jag varit sådär sjukt kär, sådär kär som bara nyförälskade är. Men att jag är lika förälskad min Jonas nu efter 1 år som första gången är helt otroligt! Visst att vi har åkt upp och ner men att vi fortfarande håller ihop!
You´re my love <3

Gaash, fick ju min jobb mejl idag och där finns ju alla andra medarbetare med så jag har terroriserat Linn, Andreas och Pappi idag :P Hoppas ni inte tar illa upp, det kommer bara vara roligt i sådär 2 veckor, stå ut, det går över :)

Jag sa även det till Linn idag att hon får inte vara borta något nu, hon var till tandläkaren idag under lunchen så hon svek mig! Vill ju inte sitta där bland vilt främmande människor :/ Så lyssna på mig din valross :P och du Linn, jag vet att du älskar bara mig ;) *mohaha*

Undra när jag ska åka hem till Kristinehamn nästa gång, om jag kommer åka innan jag hittar lägenhet eller bara när jag ska hämta mina saker. Jag vet inte, men det får tiden utvisa.

Och bara för att tillägga och vara sådär sjukt överpositiv som bara jag kan vara:
-Jag ser fram emot och gå till jobbet imorgon, på fredag, på måndag och alla andra dagar efter det!

Take Care you all!

Inga kommentarer: