oktober 03, 2010

Valpträff

Gårdagen tillbringades i Lidköping hos uppfödarna till min lilla dubbel D.
Supertrevliga människor och urtjusiga hundar, men tyvärr kunde bara pojkarna komma då endel hade för långt att åka medans andra precis hade börjat löpa och det är ingen bra ide att ha ihop löptikar tillsammans med "nykåta" hanhundar. Ingen incest här inte!

Bilderna därifrån från jag lägga ut någon annan dag när orken har kommit tillbaka eftersom både kroppen och hjärnan är helt slut. Men kan berätta att vi sov i husvagn inatt och jag tyckte det var ganska mysigt men det var nog bara för att båda mina söta pojkar låg bredvid mig. Lilla F fick vara på "dagis" och bli lite bortskämd medans vi var iväg. Fast vi blev också bortskämda när vi kom hem, kunde lugnt sätta oss vid bordet där varm hemlagad mat väntade på oss, det var smaskigt och väldigt underbart och slippa ställa mig och laga mat det första man gjorde när man kom hem. Jag var duktig nog till att städa, dammsuga och skura govlet innan vi åkte igår så det var fint när vi kom hem men den sista energin gick till att bädda nytt i sängen!
Nu kollar vi MotoGP och slappnar av lite innan jag ska fixa matlåda till herrn för morgondagen, duscha och sedan krypa ner i den nybäddade sängen för att börja läsa en av de böckerna jag lånade i fredags. Får se om den är bra.



Tack Roger och Lola!


Ciao
Johanna

1 kommentar:

mamma sa...

Skönt att få komma bort ett par dar!
kram