oktober 07, 2010

Dagis och Jobb

Alla mina pojkar är borta idag, de små monstren är på dagis och Herrn är på jobbet. Känns konstigt att vara helt själv hemma men samtidigt väldigt skönt eftersom jag inte sover så bra om nätterna så kunde jag ta lite sovmorgon utan ett enda ljud som kunde väcka mig. Jag hade däremot de skummaste drömmarna på länge!
Först drömde jag att det var dags för förlossningen och detta gjorde inte ont men det blev en liten flicka klockan 23.57 (kan jag se i syner?) Sparar det här tills det är dags i verkligheten så får vi se om detta stämmer. Spännande!
Sen drömde jag att jag rånade affärer (?) Hur skumt är inte det!

Nåväl, det har varit en händelserik natt och morgon i drömmarnas värld kan jag lova, jag vaknade upp av ett asgarv från mig själv efter "rånet" haha! Kunde inte göra annat än och skratta. Men jag har en vattensäker plan på hur jag ska råna en butik om det nu skulle vara aktuellt (vilket aldrig kommer inträffa men ändå).

Är så tomt och tyst hemma nu.. Men jag njuter av att inte behöva ta ett enda steg utanför dörren idag, fast det kommer jag behöva när herrn kommer hem för då ska det handlas. Usch hade kunnat tänka mig och ligga i sängen hela dagen och njuta av min "frihet".
Jag fick låna mammas värmedyna igår och den används flitigt kan jag lova eftersom det hjälper lite mot mina förvärkar så det är skönt. Fick sådär grymt ont i magen igår kväll så var tvungen ut till mamma och pappa för att hämta lite medicin. Nu har jag sådär ont i magen igen så återgår till sängen men herrn datorn och spanar film.

Take care!
Ciao
Johanna

1 kommentar:

SOPHIE sa...

Tack Johanna! Ja vad kul att vi är beräknade nästan samma dag :) Antar att du längtar lika mkt som jag!

Ha en trevlig fredag och helg!