september 14, 2010

Malmö

Igår gjorde jag och min P ett tripp till Malmö för att hämta ny bil.
6 timmar med tåg är inte att rekommendera när man är stor som ett hus, men det gick bra.

Det var en ruskigt lång dag och inatt var första natten på otroligt länge som jag kunde sova hela natten utan att behöva springa upp på toaletten eller krångla med sovställningar. Sov som en riktigt tjock liten gris. Det var underbart!

Tog en promenad idag med Douglas och lilla K i regnet och nu har det börjat klarna upp.

Peter jobbar över och det är jag måttligt road med idag. mår dåligt och skulle behöva honom nu! Finns inget som kan få mig att må så bra som han får mig att må. räcker med att han finns i närheten så kan illamåendet försvinna.



Undra vad man ska äta ikväll? Usch, orkar inte ens tänka på mat. Ska vila en stund och hoppas jag är pigg när P kommer hem!!


Inga kommentarer: