september 22, 2010

Cravings

Tanken på nudlar har faktiskt varit på mig hela dagen och när man väl får det så är det inte hälften så gott som man har föreställt sig. Typiskt!

Jag har tillbringat dagen på diverse klädsidor på nätet och spanat in på klänningar och skor, nu har jag börjat sikta på Nyårsafton. Jag ska vara amazing då!


Nu har vi precis ätit nudlar och tittar på Arga Snickaren. Det är så ironiskt och kul att titta på.. Kan samtidigt säga att man drömmer lite om man hade haft ett eget ställe och fixa och trixa lite med. En längtan som kommer mer och mer nu.

Det finns faktiskt ingen som är bättre än min karl, lite pill i håret i soffan är helt underbart!
Och speciellt underbart är det när man vet att man kan få en massage.
På fredag ska vi friseras bägge två och jag är lite sugen på en färgning medan jag ändå har någon som är och grejar i mitt hår men får se vad som sker. Kommer bli skönt och få lite fräscht och senare på kvällen göra det vi har planerat......!

På lördag kommer min morfar och hans dam på besök och då blir det fika och tårta eftersom min Underbara Mammi fyller år på fredag.



Ska bli kul och få se min vackra prins i skjorta för första gången. Han är den vackraste prinsen som finns, helt underbar alla dagar i veckan!

Inga kommentarer: