augusti 30, 2010

Mellis

Dags för lite "kvällsfika" bestående av fil och müsli så jag klarar mig till imorgon utan att bli hungrig. Inte illa att jag faktiskt har lärt mig att man ska äta många men små portioner istället för få stora. Räkningarna är betalda och jag kan väl inte påstå att det blev så mycket över som jag hade hoppats på men vad gör det om hundra år. Livet rullar på ändå och jag är lyckligare än någonsin eftersom jag har mannen i mitt liv som alltid står bredvid mig.


Har haft väldigt väldigt ont de senaste 2 dagarna i nedre delen av magen och tror att detta kan vara sammandragningar orsakade av lite ilska och stress. Det är väldigt lite som ska få mig att balla ur och tyvärr är det våra två pojkar som retar gallfeber på mig ofta eftersom det är så otroligt mycket trots. Men en dag går detta över och en kanonfin hund träder fram, men tills dess gäller det att härda ut, hur nu det ska gå.
Har så grymt ont i ryggslutet och höften från timme till timme med, ibland känns det inget och ibland känns det som om livet är slut för att smärtan är så stor.

Kändes iallafall otroligt skönt att få umgås med Peter idag, bara jag och han och faktiskt kunna prata och skratta som vi båda älskar! Utan hundar och mot slutet även utan folk.. Tog en tur på "moppen" och styrde kosan till skärgården för en glass och lite kärlek och sprang på folk efter folk som man kände och till slut tog vi en promenad för oss själva och jag njuter av varje sekund jag får med honom. Det är verkligen kärlek på hög nivå och jag vet inte längre hur jag ska kunna förklara det utan att tjata. haha!
Men en dag ska jag få visa hela världen att han är mitt allt och framför allt det att han är den som jag vill dela resten av mitt liv med. Skulle inte kännas värt att leva till 100% utan honom, han är BÄST!


Den som skrattar bäst skrattar sist. Mohahaha.


Peace out, fuckers!

Inga kommentarer: