augusti 22, 2010

Illamående.

Det är så himla typiskt att jag ska bli illamående på kvällen när man intar soffan för en film och dagens sysslor är över.
men så kan det ju bli när man äter på tok för mycket tacos (det var faktiskt förvånansvärt gott!) och så hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. Gott som tusan men det är så typiskt att man äter för mycket!

Imorgon blir det sovmorgon och pyssla lite hemma innan det är dags att lämna bilen och hämta doggyfood hos mamsen och papsen. Kanske skulle ha tagit ett par timmar i skogen med Douglas när hjärtat är på jobbet också och kanske plockat de där blåbären jag så gärna skulle vilja ha i frysen :-)


Jag vill så jätte gärna hjärtat!! Snart, 101010?


_______________________________________________________

Jag skulle bara sätta mig framför datorn för att leta rätt på alla nummer jag behöver för att ringa runt till halva Sverige när jag upptäckte att jag hade glömt och publicerat detta blogginlägg. Det är tur att huvudet sitter fast annars hade jag garanterat glömt det med.

Inga kommentarer: