augusti 25, 2010

Allmänt.

Ska idag även berätta att på fredag får jag första riktiga lönen utbetalad på säkert ett år och det känns faktiskt helt otroligt.

fredag ska även pengarna spenderas eftersom vi ska till Karlstad och hämta vårat babyskydd som borde kommit då(?) sen ska det köpas present till lilla ofödda Lucas babyshower som är på lördagen och så ska självklart lilla söta E ha en födelsedagspresent till sitt kalas, även detta på lördagen. Fredagen kommer även bjuda på mat i Karlstad med den underbara M som jag inte har träffat på säkert 2 år nu, kommer bli många timmar med shopping och en massa trevligt skvaller!

Lördagen kommer som sagt först bestå av ett barnkalas utan dess like med en massa spring Senare blir det Babyshower för lilla Lucas. Kommer vara helt slut när lördagen är färdig.

Söndagen är oplanerad men hoppas på lite bra väder så hjärtat kanske kan ta med sig sin tjockis på en hojtur igen.

Måndagen
det återigen av till Karlstad för att gå på en intruduktion för ett jobb. Om det egentligen är så värt såhär i slutet kan man ju diskutera men jag tänker inte tacka nej till ett jobb, tänk så skönt det hade varit om jag hade haft ett jobb när mammaledigheten är över. Men vi får se hur detta verkar på måndag!

Det är så gött och se att det är någon mer än jag som börjar bli tjock. Fast inte av samma anledning. Oj vilken skadeglädje!


Trodde hjärtat skulle varit hemma till nu, men uppenbarligen inte.
Ska man sakna sin man såhär mycket?

Inga kommentarer: