juni 21, 2010

Konstigt

Tänk att det alltid är samma sak, helgen har varit helt underbar men nu när det är måndag så kommer ångesten och stressen igen. Åh vad jag verkligen avskyr att inte ha ett jobb. Finns inga jobb att söka heller så det finns ju inget jag kan göra åt situationen utan att bara försöka ta en dag i taget och försöka få vardagen att gå ihop.



Skulle vilja lägga mig ner och bara gråta, försvinna och aldrig mer vakna.



Idag har jag varit rökfri i 2 veckor och inte ens varit nära att varken ta ett bloss eller köpa cigaretter. Men det är som dom säger, en ful ovana blir du inte av med, du ersätter den med en annan bara. I mitt fall är det de där sockerbehoven som kommer ibland av bland annat kakor och annat gott. Som tur är så är det inte så ofta så jag kan stå ut.


Det har varit en väldigt trevlig helg och nu längtar jag tills nästa. Nedräkningen till Midsommar har börjat och då ska jag inte ha ett bekymmer i världen som kan förstöra för mig. Får väl se hur det kommer gå med det, försöka kan man alltid göra.







Älskar min Prins överallt annat <3

Inga kommentarer: