mars 18, 2010

Kärlek

Våren närmar sig även om det går långsamt så känns det ändå att den är påväg.

Det var längesedan jag hade sådana vårkänslor, jag kan inte släppa kärleken, längtan efter den rätta. men frågan är vad den rätta för mig är, jag har trots allt dejtat många olika och antingen är de för tråkiga, för livade, för snåla, för påfrestande, för irriterande, för ego, för flörtiga.. men Johanna måste ge sig. Det var som jag sa till Linda idag, jag längtar efter den äkta kärleken men han får inte vara för toffel men ändå ska han bry sig mer om mig än någon annan. dubbelmoral kanske? Eller så är det bara så att det är mitt sätt och säga att det är inte rätt tidpunkt att träffa någon på nu. men samtidigt som jag hatar och behöva känna det där måstet med kramar och gos så saknar jag en närhet, eller rättare sagt en trygghet av att ha någon där. Undra hur länge jag klarar mig själv. Det tog ca. 4 dagar nu innan jag började leta annat. illa. Nej, det enda rätta för mig är att klara mig själv, var oberoende av andra och gör vad jag vill medans jag kan. Kärleken kommer till alla förr eller senare. Tids nog dyker den upp.




**Kärlek**









.

Inga kommentarer: