februari 28, 2010

Välkommen till min värld.

Idag var det tänkt att jag skulle ha varit till Göteborgs Horse Show men hoppade den planen då jag inte mådde så himla bra. Städade lägenheten istället medans jag väntade på att pappa skulle komma och lämna Douglas som de hade varit hundvakt åt under fredagkväll samt under natten och större delen av lördagen.
Passade på att följa med pappa och handla så jag slapp och gå *yeay* Som pappa alltid säger "latast av dom alla är Johanna" Oj vad bra det stämmer, iallafall när det kommer till de avseendena när jag ska behöva bära saker samtidigt som jag går, det är inte riktigt min grej. Fast är inte gärna ute och går i det här snöslasket heller som är nu, blir bättre till sommaren. Det garanterar jag.

Fick finbesök från Karlskoga idag av Malin, en nyfunnen vän som är en helt otroligt go tös.
Pratade lite pojkar, drack te och kollade film, precis lagom avslappnat. Hoppas på att bli hembjuden till henne och Johan inom snar framtid.
Otippat så sitter jag i Karlskoga och trots att vi bestämde oss för att ta en dag i taget och ta det lugnt så träffas vi mer eller mindre varje/varannan dag och jag klagar inte, vill inte stressa in i något bara och som tur är så är vi två om den tanken.

Douglas sover i sin kungatron och jag väntar på att få sällskap, snart så..
En bra avslutning på kvällen var helt klart att skriva ett blogginlägg och ta ett glas vin. Vilken perfekt avslutning på en ganska stressad dag. Tack och bock för idag.
Jag har hittat mina änglar på Wickan och nej, du får inte 100 kr i dricks ;)

Ta hand om er!
Ciao!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Och när ska denna blogg uppdateras igen då? :)

Johanna sa...

det kommer :) kul med lite påtryckningar :D