februari 24, 2010

Solen Skiner Över Kristinehamn

Jag känner hur hela jag sprudlar av hopp och glädje, kan det vara det underbara vädret som gjort det? Ja måste vara det, solen skiner underbart och det är nästan så man kan känna lite vår skymta i luften.
Igår var en produktiv dag, dammsög nästan hela lägenheten, vara bara stora hallen som jag inte orkade. Men jag ställde iordning i gästrummet för att den 13:e får jag fint besök från Lidköping.
Ska bli så himla roligt att kunna få vara med ute!

Linda kom förbi idag och lånade dammsugaren av mig och får tillbaka den ikväll när hon och Dollar kommer tillbaka hit för mycket bubblande och mat kanske?

Imorgon är det dags för att inkassera cash igen, verkligen skönt! fast jag ska inte klaga, har ju säkert 2000:- kvar på kontot och det är jag ytterst nöjd över. Men så har jag ju fler räkningar ä vanligt denna månaden och hundmat m.m att köpa så pengara kommer gå åt ändå, men är det inte alltid så att det finns hål att stoppa pengarna i.

Nåväl. Nu ska jag faktiskt ta mig en promead och njuta av vädret medans jag vädrar ur lägenheten så det luktar fräsch efter jag har torkat golven senare idag.
En dag fylld med överraskningar! Kanske skulle ha gått och handlat med? Njae, kanske senare.

Inga kommentarer: