januari 04, 2010

Lägenhet?

Nu har jag gjort en låneansökan på en lägenhet här i Kristinehamn och jag hoppas verkligen att jag får som jag vill trots att jag kommer vara 240 000 fattigare och lånad.
Men den är riktigt fin och helt klart värda de pengarna.
Tanken på att få ha MITT eget är toppen, känslan att äga det man bor i även om det bara är en lägenhet, men spelar det någon roll?
Frågan är bara om jag kommer bli kvar i Kristinehamn då eller om jag kommer fortsätta min tripp i landet och flytta om ett par år igen. Men just nu känns det som att får jag denna så är det färdigflyttat ett bra tag framöver orkar inte med att bära mer möbler. Vi får se hur detta artar sig.

Imorgon ska jag göra en liten tripp innan M kommer och hälsar på. Kul och träffa den människan igen faktiskt, skratta som galningar och helt glömma bort klockan som vi brukade göra.

Nu har jag den där pirrande känslan i magen igen om att känslan är lycka. Det verkar som att saker och ting kan lösa sig tids nog ändå. Nu gäller det bara att börja spara pengar så jag har till kontantinsatsen. My happiness can no one destroy.



Längtan är stor*



.

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Önskar dig lycka till!
kramisar mamma