november 08, 2009

Bara 3 veckor kvar.

Tills dess att jag är i Thailand. Kommer bli så roligt!

jag har jobbat och varit i skolan sedan många veckor tillbaka och nu är det dags för en ny vecka med mer skola och jobb.
Åkte till Vadstena i tisdags för att jobba och kom hem runt halv nio i fredags kväll då var det bara till att byta om för att gå till nästa jobb som började 21. Sedan dess har det varit full rulle. Igår hann jag iaf springa till mastis innan det stängde, var riktigt roligt! Träffade mycket roligt folk och endel riktigt gamla bekanta. Men det var tydligen inte populärt att jag pratade med min granne (?)

Idag har jag iaf haft fullt upp, rensat ur både kyl och frys, handlat samt varit ute hos mina föräldrar och ätit. Var riktigt trevligt och det skulle jag gärna göra om.


Kort inlägg men jag är så trött i huvudet så nu måste jag sova.

Ha det så bra!

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Roligt att träffas igen och tusen tack för en mycket god middag! kramar mamma