oktober 20, 2009

Skönt!

Har diskuterat och kommit fram till det bästa beslutet.
Tror detta kommer bli riktigt bra faktiskt. Är så glad!
Vet inte hur resten kommer ta detta men det är inte upp till dom att fatta detta beslut.

Imorgon bitti blir det till att ta vaccinationsspruta inför Thailand och så självklart skaffa pass. Sedan ska jag och Babygirl iväg till stallet och ta en ridtur och jag hoppas att jag inte trillar av den där lite träliga hästen, men får väl se vad ödet har att erbjuda.

Är väldigt trött idag och är så himla sliten över lag. Motivationen försvann lika fort som den kom. Men den kommer snart tillbaka!
Nu är det iallafall knappt 5 veckor innan jag åker till Thailand, ska bli så himla skönt med en break i verkligheten. Vet ett par personer som jag kommer sakna under de veckorna jag är borta. You know who you are sweethearts!

Har haft lite mamma och pappa abstinens de senaste dagarna, helt sjukt hur mycket man kan sakna sina föräldrar trots att de är så väldigt nära nu. Hade inga problem med det när jag bodde i Mellerud men idag när jag har 5 minuter till dom så vill jag träffa dom varje dag bara för att jag kan. Lite konstigt faktiskt.


Have a nice on!

Inga kommentarer: