april 25, 2009

Lördag :)

Idag ska jag faktiskt bränna lite fett, ordagrant ;) kommer lukta stekt bacon lång väg *haha!*
Nej men jag ska sola hela dagen tänkte jag, fast jag ska till bolaget innan de stänger kl. 13 med, så det kommer bli ett par timmar innan och ett par timmar efter, mysigt med sol och värme!

Jag tror aldrig att jag har varit såhär frenetisk med att blogga, kanske bara behöver få skriva av mig ett par tankar eller något. Who nows.

Var till Filipstad igår kväll och kollade på film förresten, "Rånarna" var faktiskt inte speciellt bra, får se om det kommer fler filmkvällar. Då är det jag som tar med film ;) Vadå ingen porrfilm, jag tror stenhårt på att det var det! Alltid lika sinnessjuk är jag, men det var en rolig händelse bara. Just när man tänker att "oj, det måste vara en porrfilm" så kommer kommmentaren att " neej, det är ingen porrfilm" hmm, jag tror som sagt fortfarande att det var det :)

I löööv my little syster!
Fick mig helt klart att gott skratt när hon och Tommy följde med och hämtade mat :) Där kan man se en lite sinnessjuk duett, på ett bra sätt alltså :)
"Tommy, du måste hålla om mig så att alla ser att du älskar mig trots att jag är ful" Störtskön kommentar :)

Ahwell, jag sitter i bikini nu tänkte lägga mig och sola nu, måste bara hitta en vettig filt och ligga på, om man inte ska ta en "baden-baden" men det är goare och ligga raklång, då kan man somna gôtt :)

Ikväll blir det antagligen inflyttningskalas om det inte dyker upp något annat roligt(?) Nej men det ska väl bli kul och träffa folk igen, är lite osäker på folket som ska dit bara. Vill inte beblanda mig med vad-som-helst-trash faktiskt.

Nej, jag har inget förhållande!!!!!!!
Det är ett sätt för att få folk att inte ens försöka så jag träffar ingen, jag dejtar ingen, jag har ingen avsikt att träffa någon heller. Är trött på allt vad manligt kön heter. Kanske skulle bli lesbisk. Men eftersom läget är som det är så tänker jag inte inleda något med någon och det finns heller ingen som jag hyser någonting vad känslor heter. Sådär, då var det avklarat!

Ha en bra dag! Kommer kanske komma fler inlägg från mig innan dagen är slut :)

Inga kommentarer: