mars 12, 2009

Visit to Vienna

Grymt bra låt, men har även fastnat för Markus Krunegård "jag är en vampyr" sen är ju alltid Volbeat, Soil och Dope ett par favoriter.

Jag och Linda har haft besök från Vilhelmina nu under 2 dagar, tanken var att han (Peter) bara skulle stanna över en natt eftersom han skulle till Åmål och jobba, men sen tyckte han att det var så trevligt och sova mellan mig och Linda så han kom tillbaka.

Har varit kul med annat sällskap än Linda, blir ju lätt att man trampar varandra på tårna men det går faktiskt riktigt bra. Städade klart min lägenhet igår eftermiddag (tog bara 7 timmar och få allt klart, 2 rum och kök) sen kom jag hem till Linda och ställde mig och diskade direkt, sen dammsugde jag och torkade golven. hon hade börjat klaga på mitt byxludd som var överallt *haha*

Vad händer annars då?
Jag ska besikta lägenheten idag kl. 14. Håller på och tvättar åt Linda för hon fick kasta sig iväg till Vänersborg och skjutsa en kompis till arbetsförmedlingen för att han hade missat bussen.
Jag vill så gärna åka med! Jag har ju biljett upp, skjuts till fjället men sovplats kan ju vara bra och ha. Ordnar det sig så åker jag upp till Vilhelmina den 7:e april och är framme på morgonen/förmiddagen den 8:e april. Då får jag träffa Lindas familj och Peter igen.
Ska förmodlingen till Trollhättan nästa helg med, men vi får se.. Måste ju spara varenda krona jag har om jag ska köpa biljetten hem från fjället, kostar 900:- enkelväg så det är inte speciellt billigt, men det är skönt och komma ifrån lite också!

Imorgon kommer pappa och ska hämta mig och de sista sakerna från lägenheten, jag började nästan gråta imorse när Linda sa att hon var så glad för att det snart var fredag, hon ska ju träffa **** och jag hade så gärna stannat hela helgen. Men jag har inte råd att ta tåget nu ändå. lika bra då.

Nej nu ska jag hämta sista tvätten. Kommer sakna Mellerud och alla där :´(

Inga kommentarer: