mars 09, 2009

Måndag

Dags att ta tag i et par ärenden som man ska ringa idag, sitter i telefon med telia och det skulle kosta 595:-att skriva över abonnemanget till Jonas (han som ska ha lägenheten efter mig) men jag ska tjata på dom. Nu har ja gen månadsuppsägningstid och abonnemanget avslutas på torsdag natt, skönt och slippa betala det ett år till!
Ska även kolla med hyresvärden hur vi gör med nycklarna, om jag kan lämna dom till honom direkt eller om dom måste ha in nycklarna innan.

Nu har Linda kommit hem iallafall, blev väldigt fundersam när det var tomt i sängen "imorse", men det gick bra ändå. Hon fick rycka in och jobba imorse nämligen.
Ska nog försöka städa lite i lägenheten idag samt plocka ur kyl och frys :)

Spelade Bingolotto med Linn igår, det var kul. Tycker om henne så mycket faktiskt. Åh jag är så glad :)Men vi vann inget på lotterna, ändå satt vi med 2 var :P Hoppas hon är tid för att träffas en sista gång nu innan jag flyttar, men hoppas verkligen att hon och Linda kommer upp när jag fyller år!

Känns väldigt bra trots allt som har hänt nu, är glad och ledsen på samma gång men är inte missnöjd med valet, tror det var meningen att det skulle bli såhär.

Pratade med Anders S igår, gud vad go han är! han är så snäll och omtänksam. Var riktigt kul och prata med honom igen.

Inga kommentarer: