mars 19, 2009

Just want to SCREAM!

Jag har som en stor klump i bröstet som inte vill försvinna. Imorgon ska jag åka till Trollhättan, saknar* och på söndag kanske jag ska mellanlanda i Mellerud hos Linda<3

Jag har även upptäckt att de man trodde att man kunde lita på svek en som mest. En känsla så obeskrivlig. Jag har inte heller orkat ta tag ordentligt i min flytt här hemma än. Väntar på pappa nu och sen ska vi försöka göra lite granna. Jag vet inte vad det är med mig idag. Linn har berätat att hon kan vara dampig men Linn, jag var värre nu, hela dagen har varit sjukt mysko. Missade frukosten imorse, illa, har bott på hotell sen i måndags och har inte ätit frukost en enda gång där.. sen var jag ute och gick med Sofia, skönt och träffa vänner igen utan att någon klagar, sen skulle jag åka hem och skjutsa hem Sofia på vägen och min far hade ställt bilen på station i Kristinehamn, när jag kommer till bilen var den olåst och jag bad sofia öppna förardörren. Sedan skulle jag starta bilen och det går inte! Jag satt och svor en stund innan jag upptäckte att det var en annan stereo som var där.. änkte inte mer över det tills jag såg på andra sidan parkeringen att pappas Opel stod där, och tanken slog mig att varför har de två bilar på station. Gick ut ur bilen och kollade reg numret. FEL J*VLA BIL! Det var en precis likadan och det har bara varit sjukt knepigt idag.

Vaknade inatt av att jag pratade i sömnen, trodde att jag satt i telefon med pappa, sen vet jag inte riktigt var jag höll på med men i samma veva upptäcker jag att jag har min Nokia-laddare i örat? Jag har alltså på något vänster lyckats trycka in laddaren i nedersta hålet i öret. Jag vet att jag är ganska konstig men detta tar lätt priset!

Jag var på stan idag och handlade lite iallafall, köpte 2 skålar av rörstrands röda "HANNA" till mamma och pappa som tack för hjälpen med flytten och tak över huvudet. Tyckte jag var underbart att kunna ge något framför allt när jag är så dålig på att säga tack.

Ska bli så skönt och få träffa dig imorgon. Har längtat i 2 veckor, känna din hand som stryker min kind och se dig djupt i ögonen får mitt hjärta att slå hårt. Jag vet att jag lever när jag är med dig.

Har även köpt en väska idag så nu får jag plats med alla sakerna jag behöver ha i en vecka uppe i Vilhelmina och Kittelfjäll, det ska bli så underbart att komma härifrån! Och vare sig jag flyttar upp eller inte så har du inte med det att göra.

Tycker det är så synd att du inte ens vill försöka, känns som om jag försöker för oss båda, men du behöver väl inte vara så förbannat trångsynt. Saknar dig ju. Vill ha tillbaka det som vi en gång hade. Kommer du ihåg i Norrköping, fel och nämna det men det var skönt när vi på ett sätt ändå var nära varandra. Vill kunna prata med dig igen utan att det behöver vara krystat. Jag älskar dig faktiskt, men ibland kommer det gräl och det är det som ska göra våran relation bättre. Jessica, snälla sänk garden för din egen syster för en gångs skull. Jag orkar inte längre behöva ta reda på allt själv genom dina kompisar. Jag vill att du ska kunna berätta de självmant någongång.

Inga kommentarer: