februari 14, 2009

Our first date.

Alla <3-dag idag!
Känns inte speciellt faktiskt, precis som en vanlig lördag, men det är väl för att jag ändå alltid går hemma hela dagarna..

Jag ska till banken på måndag och se över lån m.m har hittat en jätte fin lägenhet i Trollhättan men den kostar mer än vad jag har... 225 000 är inget man plockar ur fickan bara sådär tyvärr. Men jag har en hyresrätt på G med.. så får jag inte lånet så flyttar jag förhoppningsvis ner ändå :) Men det hade varit skönt och betala hälften så mycket och faktiskt betala till sig själv.

Men jag har städat hela förmiddagen idag, eller ja, jag gick inte upp förrän klockan halv 10 så inte riktigt hela förmiddagen. Men jag och Jonas ska ha våran första date idag. Usch, vi har varit tillsammans i 1 ½ år och ändå är jag nervös?! Har nog gjort om mitt hår 4-5 gånger nu för att jag vill vara riktigt fin när han kommer, ska nog byta kläder en gång till med:)

Imorgon kommer Jimmy och Andreas som ska kolla på min bil, hoppas Andreas köper den så att jag blir av med den nu. Ska köpa en ny isådanafall :) Eller betala hyran med dom pengarna? finns ju risken att jag blir ståendes med dubbelhyra.. Mindre kul.
Men iallafall så ska jag åka med dom till Kristinehamn och vara där till på tisdag hemma hos mamma och pappa, ska bli skönt och träffa dom igen! Var ju julas sen sist och då stannade jag bara en natt.

Mamma<3 Pappa<3 Julia<3 Jessica<3 Emilia<3 Micke<3 Jonas<3 Monica<3 Anders<3 Tomas<3
Happy Valentines day to all of you!

Inga kommentarer: