januari 22, 2009

Sjukan

Idag är jag hemma från jobbet, igen..

Har vaknat måånga gånger inatt av att jag har haft svårt att andas så nu på fm ringde jag till läkaren för tidsbokning, dom har så himla bra att man kan knappa in numer så att man slipper sitta i kö hela dagen. så nu är det en halvtime kvar innan jag ska vara på plats.
Hoppas de hittar något så att det inte bara är jag som inbillar mig.

Nu har jag även kommit på varför man inte ska vänta till sista minuten med skolarbetet. fast jag hade bara halva sista uppgiften kvar och det är klart så nu är det 30 sidors läsning under dagen för att kunna svara på närvaro provet jag har imorgon, samt lämna in uppgifterna. Deadline imorgon på allt, sen börjas det om på nytt.

Var iväg och tränade igår med linn, men usch vad jobbigt det var, kände mig sjuk i hela kroppen, orkade ingenting igår. Men jag fick iaf prata lite med henne. Hoppas du vet att jag sa det för att jag bryr mig! imorgon blir det jobb igen iaf, beroende vad läkaren kommer fram till.


Varför är det så förbannat svårt och säga tack?!?!?! den kostade nästan 400:- men det ska jag komma ihåg. Visa Uppskattning för guds skull. Det är inte konstigt att jag har sagt som jag har gjort tidigare för så som du beter dig är bara barnsligt.
Hoppas att du en dag ser att det finns mer i livet än din nya familj. Den gamla då? eller rättare sagt, Jag DÅ? Hoppas du läser det här för du ger ju fan i att svara på sms. Otacksamt!

Inga kommentarer: