maj 21, 2008

Premiär

Dags för ett premiär inlägg på bloggen.

Står just nu på jobbet och de säger ju att man inte ska surfa privat när man är på arbetet, men vad gör man annars när det är två timmar kvar innan dagen är slut?

Det var inte heller roligt att vakna imorse, huvudvärk och fruktansvärt ont i ryggen gjorde att jag blev 30 min sen till jobbet. Bättre chef får man faktiskt leta efter!
Men samtidigt så saknar jag min andra kollega, hon som vet allt om alla och ger mig min dagliga dos av skvaller.
Hur som helst så gick det mesta av ryggontet över efter ett par värktabletter. Men ska man verkligen behöva ta värktabletter varje gång man vaknar när man bara är 19 år? Jag tyckr inte det men jag har varit hos läkaren flera gånger under 2007 och dom säger att jag är fullt frisk och visar inga sympton på att jag skulle vara dålig på något sätt. Konstigt om ni frågar mig, nu har alla i min omgivning dragit slutsatsen på att jag är hypokondriker. Men om jag faktiskt känner att jag inte är frisk?

Jag får faktiskt avsluta deta inlägg med att säga att jag inte kan blogga under arbetstid.
Hade!

Inga kommentarer: