Visar inlägg med etikett Pics. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Pics. Visa alla inlägg

september 14, 2009

Sjuk







Att jag inte har världens vackraste föräldrar! Lite psykodellic men loovley!





Snacka om bloggtorka!
Orkar knappt sammanfatta det senaste, men är så sjukt nöjd så jag måste :P

Jag har införskaffat mig en Canadian Goose, lagom billig men oerhört snygg! Pics will come. Och så har jag köpt mig en ny dator då jag fick virus på min "gamla" och orkade verkligen inte ominstallera den.. thats a pain in the ** och behöva greja med det när det finns roligare saker att göra. thats life och ibland får man göra roligt för att orka ha tråkigt.
Men idag kommer det bilder iaf :)

juli 21, 2009

Pics!

Kom ju precis på att jag har ju lagt in nya pics på datorn så då kan jag ju passa på och lägge några här som inte finns på Facebook ännu, och endel kommer nog inte läggas ut där heller :)

I´m so pretty, oh så PRETTY :D:D
My looovley parents! Sweet folks thoose :)

Här är min Pappi med mina studiolurar (Han är inte sinnessjuk, eller ja, det smittar iallafall inte) Love Him Alot!


Detta är då min underbara mammi<3 Syns ju vart jag fick skönheten ifrån :D


Dollar och Qenzo - De två sötaste pojkarna som finns :D

Qenzo nyklippt, nu har jag två hundar ;)


Oj så roligt det är med leksaker ;)