oktober 05, 2010

Tisdag

Idag är det dags att tillbringa större delen av dagen borta, 12.30 till tandläkaren (tänkte skjuta på det lite till men kom sen på att jag antagligen varken kommer ha tid eller ork att gå dit när lille parvel kommit) lika bra att passa på medans man kan. Sen ska jag ta en titt i nya bebisbutiken nere på stan, fika med A och lille L samt J och lille T. Sen 15.15 är det dags för en rutinkontroll hos Barnmorskan igen för att denna gången börja fylla i papper och förbereda för att gå över från mödravården till barnavårdscentralen snart.

Men vi kör en "Wikstrand-tid" och kastar i sig frukost nu under tiden man bloggar, och på 20 min ska jag hinna fixa håret, plocka undan och ut med hunden. Spännande varje gång man ska behöva slå hastighetsrekord, speciellt när jag antagligen under de här 20 minuterna kommer behöva springa på toaletten "4 gånger" innan så dags att lägga i en växel till.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: