september 06, 2010

I´m not leaving now

Not until you´re satisfied.



Trodde inte att man skulle kunna bli sjuk av en persons frånvaro, men det kan man.
Sen när han kommer hem så samlar man ny energi och kan hålla orken upp ett par timmar. konstigt hur bra jag sover under helgerna när min prins är hemma hela tiden, medans veckorna vaknar jag av minsta lilla ljud och kollar klockan stup i ett. För att inte tala om toalettbesöken som alltid sker på veckorna men aldrig att jag måste springa upp mitt i natten under en helg. Konstigt det där!

J har varit här på lunch iallafall så helt ensam har jag inte varit men nu intar jag och Douglas positionen Vågrätt och vilar efter maten. Känns som om kroppen bara blir mindre och mindre medans magen blir större, sammanhang?

Snart kommer min älskling hem också, underbart!


Ciao
Johanna

1 kommentar:

mamma sa...

Kristina hälsar så gott med; du är så söt med din mage:)
kram