januari 11, 2010

Typiskt.

Vad fasen är det som är fel?
Har konstant ont i huvudet, ont i ryggen, jag har ett konstant illamående och hungrig som ett djur men ändå inte. Börjar bli riktigt jobbigt nu.

Fortfarande inte hört något från banken men imorgon blir det en tur till kontoret för att få tag på någon, ska även ringa om jobb inför februari imorgon tänkte jag. Ikväll blir det till att köra lite saker samt sova, sova ordentligt och lägga sig i tid.
Det är något jag har varit grymt dålig på nu under både december och januari. Men någon gång måste man försöka. Ta sig i kragen och göra det man ska. Men motivationen till allt har försvunnit och jag sker desperat efter ett sätt att få tillbaka den på. Trodde mitt sko-köp skulle råda bot på det men icke.

Det blev ett kort klago-inlägg detta men imorgon hoppas jag att jag ska vara mer i form igen. Orkar inte engagera mig längre.

CIAO

Inga kommentarer: