september 02, 2009

Shit

Idag har jag missat första lektionen, glömde helt bort att jag hade engelska innan lunch, fick på någo konstigt sätt för mig att den var på eftermiddagen, får förklara för läraren nästa vecka. Det värsta är att jag hade svenska med samma lärare lektionen innan. Nej jag skolkar inte! Inte medvetet iallafall.

Var på Paus och käkade tacotallrik med Caroline idag var kul och lära känna henne bättre.
Fått besked från csn idag med. Blir nog en tripp till Linkan, Mellerud, Trollhättan och Stockholm innan november månad är slut.

Jag förstår inte varför inte min huvudvärk vill släppa. Varför jag mår illa så fort jag äter något and so on. Börjar bli jobbigt att hela tiden ha kväljningar.

Imorgon ska hela skolan iväg till Vålön, en ö strax utanför Kristinehamn för att vara med på "lära-känna-varandra" aktiviteter. Men imorgon ska det regna så jag är inte direkt sugen på att åka iväg men vad gör man inte.


Nej nu ska jag följa med pappa och handla så jag kan få vad jag behöver till imorgon.





Ha en bra fortsatt dag!

Inga kommentarer: