februari 07, 2009

Lördagkväll

Jag har precis tittat på Melodifestivalen och jag måste säga att Alcazar var väldigt bra, skönt att de gick vidare. Men Caroline af Uggla var väl ingen höjdare och ändå röstar svenska folket vidare henne, världen är allt bra konstig ibland.

Vaknade runt 9 imorse och då var det upp och göra sig iordning för att åka med Anders (Jonas bror), Monica (Jonas mamma) och så självklart Jonas till IKEA, Bäckebol, Göteborg för en shoppingtur. Tur att Jonas följde med så jag slapp och bära en massa. Klarar fortfarande inte av det p.g.a. värken. Hoppas verkligen att de kommer fram till vad det är snart. Jag köpte bl.a.

















_________________________________________________________________________________





Och så såg jag denna sängram som jag tyckte väldigt mycket om, jag älskar när det ser sådär oskuldsfullt ut och den romantiska stilen.
________________________________________________________________________________

Imorgon hade jag velat gå iväg och simma men jag får försöka göra ett par sits-up här hemma istället. Om jag har motivationen dock. Har haft så himla ont idag så det har gått ut över Jonas som har fått stå ut med mycket genom tiden med mig. Men idag var jag verkligen en PMS-kossa. Men det är tur att han kan ha överseende med vissa saker. He´s my honey.

Inga kommentarer: