maj 24, 2008

Lördag och cruising


Finns det något roligare än att gå på en utställning eller cruising när man kommer till bilar? Elima och olika cruisingar runt om i landet är välbesökt av mig, dock finns det ingen ekonomi och tid för att åka på så många evangeman. Har kikat runt lite på internet och hittat en riktigt bra sida med många fina bilar






En annan favorit är Jaguaren, en bil som funnits i drömmarna sen jag var liten. Den är sportig men samtidigt elegant klassisk.








slaptoes-don´t touch
Kommer lägga in lite privata bilder under veckan om jag hinner veckan är fullbokat trots att jag är ledig. Men som sagt så räcker inte tiden till.
Lördag-Jobba, Fixa med bilen, Cruising i Kristinehamn.
Söndag-Mors dag! Iväg och titta på häst, Fixa med bilen.
Måndag-Hämta schema inför sommaren och diskutera jobbet.
Skicka iväg ansökningar om jobb.
Tisdag-Skicka jobbansökningar.
Onsdag-Skicka jobbansökningar.
Torsdag-Besikta bilen!
Fredag-Antingen Kristinehamn(Fastingen) eller
Cruising i Trollhättan!
Lördag-Antingen Kristinehamn(Fastingen) eller
Cruising i Trollhättan!
Söndag-Allmänt pyssel hemma, kanske är dags att flytta mina grejer igen?
Kanske leta lägenhet, eller iaf ta upp ämnet med pappa.
Dags att göra något vettigt!
sayonara!

1 kommentar:

linn sa...

ey fetto. tycker du ska skita i det och hänga med mig till åmål.. festival där o grejjer =)p.s har ny blogg nu. www.s0eet.blogg.se